اجرای ۱۰ مگا پروژه در گیلان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از اجرای ۱۰ مگا پروژه در استان خبر داد و گفت: بهره گیری از تنوع ظرفیت‌ها در اولویت قرار گیرد.
اشتراک گذاری
۰۹ آذر ۱۴۰۲
12 بازدید
منبع : معاونت اقتصادی استانداری گیلان
کد مطلب : 287

حسین محمدیان در آئین رونمایی از پوستر بزرگترین فستیوال خوراک شمال کشور در شهرداری رشت، اظهار کرد: زنجیره ارزش محصولات کشاورزی گیلان تشکیل شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در بخش‌های مختلف، افزود: بهره گیری از تنوع ظرفیت‌ها در گیلان باید در اولویت قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه اعتبارات دولتی در حوزه سرمایه گذاری محدود است، گفت: باید از ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

محمدیان از شناسایی و معرفی ۲۲۰ مجوز بی نام سرمایه گذاری در گیلان خبر داد و اضافه کرد: بسترهای گیلان برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف فراهم است.

وی با بیان اینکه فضای گیلان و شهر رشت به منظور بهره برداری از برند خوراک و دیگر ظرفیت‌ها آماده است، افزود: احصا و ساماندهی زنجیره ارزش در بخش‌ها و ظرفیت‌های مختلف مورد تاکید است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از اجرای ۱۰ مگا پروژه در هر فصل خبر داد و اضافه کرد: برنامه ریزی ها برای اجرای پروژه‌های بزرگ در گیلان انجام شده است.

محمدیان از راه اندازی مگا پروژه شرکت هواپیمایی در رشت خبر داد و بیان کرد: اجرای این پروژه بزرگ با توسعه گردشگری کمک می‌کند.

وی ادامه داد: تعامل بین دستگاهی در گیلان ایجاد شده است و این هم زبانی در مدیریت و پارلمان شهری هم وجود دارد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *