۴۰۰ واحد راکد گیلان در انتظار احیا هستند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان قابلیت احیا و راه اندازی مجدد دارند، گفت: تاکنون ۱۵۷ واحد تولیدی راکد احیا شده است.
اشتراک گذاری
۱۵ آذر ۱۴۰۲
23 بازدید
منبع : معاونت اقتصادی استانداری گیلان
کد مطلب : 284

حسین محمدیان  در نشست با صاحبان صنایع و تولیدی گیلان اظهار کرد: یکی از چالش‌های صنایع تولیدی در گیلان عرصه و زمین برای توسعه و سرمایه گذاری است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: عدم برخورداری از زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی یک دغدغه مهم برای تولیدکنندگان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از احیای ۱۵۷ واحد تولیدی در استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد واحدهای احیا شده، ۱۰۵ واحد سهم صنعت بوده است.

محمدیان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی گیلان قابلیت احیا و راه اندازی مجدد دارند، گفت: با تأمین منابع مالی و اعتباری و رفع مشکلات و مانع برداری می‌توان این شرکت‌ها را دوباره به چرخه تولید باز گرداند.

وی با اشاره به تحقق ۵۷ درصدی پرداخت تسهیلات به واحدها در سال گذشته افزود: با اختصاص تسهیلات در بخش تجهیز، توسعه و نوسازی جان دوباره ای به بخش تولید داده شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *