موانع از سر راه سرمایه گذار برداشته شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه موانع از سر راه سرمایه گذار برداشته شود، گفت: برای ترغیب و جذب صاحبان سرمایه در راستای سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید انگیزه ایجاد کرد.
اشتراک گذاری
۱۴ آبان ۱۴۰۲
14 بازدید
منبع : معاونت اقتصادی استانداری گیلان
کد مطلب : 296

حسین محمدیان امروز چهارشنبه در ستاد حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری در گیلان در بخش های مختلف احصاء شده است و باید به آنها ویژه پرداخته شود.
وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی بسترهای سرمایه گذاری در گیلان، افزود: از سرمایه گذاران در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در گیلان استقبال می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران مورد تاکید دولت و مجموعه استانداری است، گفت: بسترهای سرمایه گذاری در گیلان با تشکیل نشست ها و بازدیدها و پایش میدانی تسهیل بخشیده می شود.
محمدیان، گردشگری و کشاورزی را دو شاخصه مهم حوزه سرمایه گذاری گیلان برشمرد و بیان کرد: ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری گیلان وجود دارد.
وی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار و حمایت از آن در راستای بهبود شاخص های اشتغال، توسعه و اقتصاد استان گیلان، افزود: دستگاه ها و مسئولان در راستای جذب سرمایه گذار بومی و غیر بومی جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در گیلان تلاش کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه موانع از سر راه سرمایه گذار برداشته شود، گفت: برای ترغیب  و جذب صاحبان سرمایه در راستای سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید انگیزه ایجاد کرد.

 

 

گفتنی است، تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی مشکلات و دغدغه هایشان را در نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گیلان مطرح کردن و ۸ طرح سرمایه گذاری گردشگری و ۲ طرح صنعتی مورد بررسی قرار گرفت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *